AEBI TP 420

Cilj Aebi-ja je uresničitev visoko zmogljivega modela z enostavnim konceptom delovanja z uporabo preizkušene tehnologije. Rezultat je bil stroj, ki ustreli naravnost na vrh srednjega razreda z visoko obremenitvijo, prvovrstnim udobjem vožnje, močnim in čistim motorjem in odličnim razmerjem med ceno in zmoglivostjo. Delo v kabini poteka običajno preko mehanskih krmilnih elementov. V osnovnem modelu je sprednja os opremljena z hidropneumatičnim vzmetenjem, medtem ko zadnja os nima vzmetenja. V eni od verziji je Aebi TP 420 s polmnim vzmetenjem in po izbiri s štirimi zazličnimi načini upravljanja.

"H" premik deluje gladko in natančno. S stopničkami, polovičnimi prestavami in vzratno vožnjo ima 4-stopenjski menjalnik skupno 16 prestav naprej in 16 prestav vzratno. Stopnička in polovična prestava sta izbirni in elektrohidravlično nastavljivi. Časovni premik za polovične prestave je rekordnih 1/10 sekunde. Odvisno od registracije vozil, na voljo so štiri različne verzije hitrosti do 30 km/h, 40km/h, 45km/h, in  50 km/h.

Stalni štirikolesni pogon ima preko sredinskega diferenciala s porazdelitvijo navora 50/50.

Sredinski in osni diferencial je mogoče serijsko zakleniti 100% spredaj in zadaj in se sproži električno hidravlično. Ko je vozilo parkirano, se sredinski diferencial zaklene samodejno in parkirna zavora pa deluje na sprednji in zadnji osi nad kardansko gredjo. To garantira pomemben plus v varnosti in poveča stabilnost na težjih terenih.

Vzmetenje na sprednjih oseh zagotavlja udobnejšo vožnjo. Hod vzmetenja je 100mm. Razlika do polnega vzmetenja je presenetljivo majhna. Hidropneumatično vzmetena sprednja os obeh modelov (sprednja os in polno vzmetenje) ima v celoti enako obliko. Pri modelu polnega zmetenja, Aebi TP420 ima tudi hidropnemumatično vzmetenje sprednje in zadnje osi ter hidravlične hitro odpenjajoče ključavnice na zadnji osi. Kot možost je na voljo tudi različica s plinskim vzmetenjem za sprednja, zadnja kolesa, na vsa štiri kolesa in krmilom.

VM turbo dizel z presenetljivimi 80kW(109HP), ima navor 420Nm pri samo 1100 vrtljajih na minuto in porast navora za 43%. V praksi ti ključni podatki garantirajo večjo rezervno moč. Poleg tega motor dosega stopnjo IIB in deluje zelo ekološko saj vsebuje filter za delce v dizelski izvedbi in katalitični pretvornik. S to močjo je TP420 sposoben izvlečt in uporabit ogromen navor motorja VM brez ustavljanja. Ko je v uporabi to opazno dodaja vlečno moč tudi pri zelo obremenjenem stroju. Ima veliko rezervne moči za pogon pritirdilnih enot preko dovodne gredi do 72kW.

 

Priključne enote se lahko hitro zamenjajo brez velikega napora. Veliko funkcij dodatne opreme je mogoče priročno upravljati s hidravličnim sistemom. Dvojne pnemvatike je možno namestiti vsepovsod, zato je stroj še bolj primeren za strm teren, saj zagotavlja dodatno varnost v ekstremnih situacijah in s tem zagoravlja tudi majn zbitih tal. Osredotočenje na tisto, kar je bistveno dosledno izvedeno s strojem Aebi TP420. Kakovosti ne zamnjšujemo niti odličnega podvozja, udobje kabine ali menjalnika, saj so enaki sklopi naprodaj z najvišjim razredom. Rezultat: nepremagljiva cena!

Tehnični podatki

  Aebi TP420
Pogon Mehanska
Motor (kW/HP) 80 / 109
Menjalnik 16 / 16
Teža brez obremenitve (kg) 2950 / 3200
Teža (t) 8,0 / 8,5

 

 

 

2020/02/07/brosura-pdf-1581105701.pdf BROŠURA PDF 6,22 MB

Oglej si tudi

S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev in statistiki. Z uporabo spletnega mesta se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke.   V redu